

Automatyzacja z użyciem AI
Dzięki użyciu sztucznej inteligencji automatyzujemy te procesy, które na pierwszy rzut oka wydają się niemożliwe do zautomatyzowania

Firmy korzystające z najnowszych technologii, rozwijają się szybciej i sprawniej
Chcesz wdrożyć automatyzację procesów w swojej firmie, ale nie wiesz od czego zacząć? Dowiedz się, w jaki sposób możemy Ci pomóc w zwiększeniu efektywności Twojej firmy.
Dowiedz się więcejObszary, w których wdrażamy automatyzację z użyciem AI
Według raportu McKinsey z 2024 roku, już ponad 70% firm korzysta ze sztucznej inteligencji w swoim biznesie
Dlaczego wykorzystanie AI jest tak powszechne w automatyzacji procesów biznesowych? Sztuczna inteligencja pozwala nam automatyzować te działania, z którymi nie poradzi sobie standardowy algorytm. Dzięki AI możemy przetwarzać większe ilości danych, a także automatyzować zadania kreatywne i analityczne. Jest to między innymi prognozowanie popytu, zarządzanie zapasami czy generowanie ofert sprzedażowych.
Podczas współpracy z naszymi klientami skupiamy się nie tylko na zwiększaniu wydajności firm, ale także na ich indywidualnych celach biznesowych
"Sagiton to partner zorientowany na biznes, który wykazał się szybkim czasem reakcji na zaistniałe problemy, a jego działania skupiły się na ich rozwiązaniu. Zawsze szuka nowych okazji biznesowych do wspólnego partnerstwa. Otrzymaliśmy od Sagiton dużo wsparcia od ich wysoce utalentowanego zespołu e-commerce pracującego w naszych projektach opartych na technologii Hybris."
Case Study
W jaki sposób zautomatyzowaliśmy czasochłonny proces ofertowania i zwiększyliśmy produktywność działu sprzedaży?
Problem naszego klienta
Ze względu na złożoność produktów, przygotowanie oferty w firmie naszego klienta wymagało zaangażowania wielu osób, zarówno z działu sprzedaży jak i technicznego. Prowadziło to do wydłużenia procesu ofertowania nawet do kilku tygodniu. Wraz ze wzrostem firmy, nasz klient musiał rezygnować z coraz większej ilości projektów, ponieważ oferty nie były wysyłane w wyznaczonych deadlinach.
Nasze rozwiązanie
Zmapowaliśmy cały proces i zmodyfikowaliśmy go, aby maksymalnie zmniejszyć zaangażowanie działu technicznego. Wprowadziliśmy m.in. transkrypcję AI oraz monitorowanie kompletności zapytań, co usprawniło kluczowe etapy. To tylko część zastosowanych rozwiązań, które pozwoliły na automatyzację i odciążenie zespołu technicznego.

Wprowadzone przez nas rozwiązania
Transkrypcja AI
Sprzedawcy otrzymują automatyczne podsumowania wszystkich zapytań, które klienci zgłaszają telefonicznie, dzięki czemu żadne informacje nie giną podczas komunikacji.
Monitorowanie kompletności zapytań
Jeśli któryś z klientów nie przekaże wszystkich wymaganych informacji, system AI wyśle do niego automatycznego maila z prośbą o przesłanie brakujących szczegółów.
Kalkulator ofert
Wszystkie kluczowe czynniki wpływające na cenę projektu są wysyłane do kalkulatora, który wykonuje niezbędne obliczenia i generuje ofertę w formacie PDF na podstawie predefiniowanego dokumentu.
Możliwość customizacji
Po wykonaniu obliczeń, sprzedawca przegląda wygenerowaną ofertę, a w razie konieczności, edytuje ją lub konsultuje z działem technicznym. Ma on także możliwość wysłania dokumentu jednym kliknięciem z użyciem automatycznie uzupełniającego się maila.
Szczegóły realizacji
Czas wdrożenia
4 tygodnie
Zaoszczędzony czas
108 h miesięcznie
Koszt implementacji
30 000 zł
Zwrot z inwestycji
po 3,5 miesiąca
Nasze automatyzacje z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Voicebot dla firmy z branży HoReCa
Klient obsługujący apartamenty na wynajem zmagał się z problemem powtarzalnych zadań. Jego klienci często składali zapytania telefonicznie, a ich obsługa była dla przedsiębiorcy zbyt czasochłonna. Aby zoptymalizować proces, wprowadziliśmy voicebota, który podczas rozmowy z gośćmi jest w stanie odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Voicebot analizuje zapytanie dzwoniącego i udziela odpowiedzi zgodnie z przygotowaną bazą informacji, w przypadku braku informacji przekierowuje połączenie do pracownika obiektu.
Wykorzystanie automatyzacji i AI zredukowało konieczność pomocy przez pracowników o 80% przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej jakości obsługi klienta.

Zdjęcia produktów w aranżacjach dzięki AI
Klient z branży e-commerce szukał sposobów na redukcję kosztów operacyjnych. W ramach audytu wykonaliśmy mapowanie procesów w przedsiębiorstwie, a następnie przedstawiliśmy klientowi listę powtarzalnych czynności, które moglibyśmy zautomatyzować dzięki sztucznej inteligencji. Okazało się, że najbardziej kosztownym procesem było wykonywanie sesji produktowych, które wykonywane były w celu zwiększenia unikalności produktów na marketplace'ach.Dzięki integracji programu graficznego z systemem do zarządzania danymi produktowymi (PIM), klient może z łatwością wygenerować zdjęcia swoich produktów w dowolnym kolorze lub aranżacji. Takie rozwiązanie optymalizuje cały proces i redukuje konieczność wykonywania dodatkowych sesji zdjęciowych.

Aplikacja do oceny kandytatów
W firmie zajmującej się outsourcingiem pracowników, dział rekrutacji mierzył się z problemem czasochłonnego screeningu kandydatów. Na każdą opublikowaną ofertę pracy, zgłaszało się ponad 200 osób, a większość z nich nie posiadała odpowiednich kwalifikacji. Pracownicy firmy ponad połowę swojego czasu pracy poświęcali na przeglądanie CV i odpisywanie niezakwalifikowanym kandytatom. Przez taką strukturę otrzymywanych aplikacji, wraz z rozszerzeniem działalności przedsiębiorstwa, koszty działu rekrutacji wzrosły prawie dwukrotnie.Stworzenie systemu opartego na sztucznej inteligencji i automatyzacji pozwoliło na zredukowanie ręcznej weryfikacji CV o 90%. AI wstępnie analizuje wysłane zgłoszenia, a następnie wysyła rekruterom ranking najbardziej rokujących kandydatów. Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z HRM-em klienta oraz zapewnia bezpieczeństwo danych kandydatów.

Chcesz zautomatyzować firmę z użyciem AI? Napisz do nas!
Podczas bezpłatnej konsultacji poznamy Twoje potrzeby, zbierzemy wymagania i przedstawimy możliwości automatyzacji.
