Zautomatyzowana obsługa leadów
Zobacz w jaki sposób przyspieszyliśmy czas reakcji działu handlowego na pojawiające się szanse sprzedaży.
Dowiedz się jakie usługi z zakresu sprzedaży i marketing automation oferujemy dla naszych klientów, aby skutecznie wspierać ich w osiąganiu założonych celów biznesowych.
Automatyzacja kontaktu z klientem pozwala stworzyć generator ofert handlowych działający na podstawie zapytań złożonych różnymi kanałami.
Jeśli posiadasz konfigurowalne produkty, użyj automatyzacji sprzedaży internetowej do stworzenia interaktywnych wizualizacji na Twojej stronie.
Dzięki automatycznej transkrypcji AI (sztuczna inteligencja) możliwa jest analiza rozmów telefonicznych, które odbywają Twoi handlowcy.
Połączenie danych pochodzących z różnych kanałów sprzedaży i interaktywne dashboardy pomogą Ci podejmować strategiczne decyzje w czasie rzeczywistym.
Wykonuj połączenia telefoniczne z CRM, aby efektywnie prowadzić kampanię cold call i zapisywać transkrypcję rozmów telefonicznych twojego działu sprzedaży.
Wdrażamy automatyzację CRM, aby przyspieszać obsługę klienta, eliminować powtarzalne czynności, oszczędzić czas i zadbać o Twoje relacje z klientami.
Chcesz wdrożyć automatyzację w Twojej firmie?
Napisz do nas i umów się na bezpłatną konsultację
W naszym Automation Software House zajmujemy się także implementacją aplikacji z użyciem technologii no/low code! Dzięki temu oszczędzamy czas i budżety naszych klientów. Dowiedz się więcej na temat szybkich wdrożeń produktów IT.
Aplikacje no/low codeStworzyliśmy CRM dla handlowców, do którego możesz samodzielnie wprowadzać dodatkowe moduły i usprawnienia, aby lepiej dopasować go do potrzeb Twojej firmy. Zobacz jak automatyzacja w CRM pozwala m.in. na automatyzację połączeń z transkrypcją nagrań telefonicznych, tworzenie dashboardów, wizualizację danych czy szybkie przygotowanie ofert handlowych. Dowiedz się więcej o naszym rozwiązaniu!
CRM sprzedażowy SagitonSztuczna inteligencja może pomóc Twojej firmie w automatyzacji marketingu internetowego, umożliwiając Ci dynamiczną personalizację treści i optymalizację kampanii. Dzięki automatyzacji AI możliwe jest szybsze analizowanie danych, identyfikowanie preferencji klientów oraz dostosowywanie treści reklamowych w czasie rzeczywistym.
W sprzedaży, AI wspiera automatyzację procesów m.in. poprzez analizę danych o klientach i leadach. Automatyzacja pozwala na generowanie podpowiedzi sprzedawcom, na podstawie analizy AI rozmów telefonicznych. Zwiększ efektywność swojego procesu sprzedaży, dzięki automatyzacji zadań i zastosowaniu sztucznej inteligencji!
Chcesz wdrożyć automatyzację marketingu lub sprzedaży? Napisz do nas!
Bezpłatna konsultacjaZobacz w jaki sposób przyspieszyliśmy czas reakcji działu handlowego na pojawiające się szanse sprzedaży.
Przebudowaliśmy proces sprzedażowy naszego klienta, oraz zaimplementowaliśmy system VoIP, aby zwiększyć efektywność jego działań.
Stworzyliśmy system automatyzacji, który samodzielnie analizuje wiadomości e-mail oraz odczytuje dane z załącznikówpozwalając na automatyzacje zadań poprzez szybkie przygotowanie ofert przetargowych i handlowych.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych realizacji?
Sprawdź Case StudiesAutomatyzacja procesów sprzedaży B2B jest nie tylko możliwa, ale także skutecznie zwiększa efektywność działań, eliminuje zadania wykonywane ręcznie, pozwala na oszczędność czasu naszych handlowców i znaczne obniżenie kosztu obsługi klienta. Takie rozwiązania pozwalają m.in. na szybką analizę danych klienta, szybkie przygotowanie wycen, czy zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Napisz do nas i dowiedz się jak wdrożenie automatyzacji sprzedaży w B2B pozwoli Ci szybciej obsługiwać potencjalnych klientów!
Bezpłatna konsultacjaNarzędzia do automatyzacji sprzedaży pozwalają nam tworzyć autonomiczne systemy, eliminować ręczne wprowadzanie danych, a także oszczędzać cenny czas naszych klientów! Dzięki oprogramowaniu do automatyzacji, zamiast poświęcać czas na ręczne wykonywanie procesów, Twój zespół zajmie się bardziej strategicznymi działaniami. Dowiedz się więcej o tym jakie korzyści niesie ze sobą automatyzacja sprzedaży!
Automatyzacja sprzedażyPosiadasz agencję marketingową, a Twoi klienci często pytają o narzędzia do automatyzacji pracy czy aplikacje web lub mobile, których nie jesteś w stanie realizować ze względu na brak odpowiednich talentów w firmie? Jeśli chcesz oferować swoim klientom pełen zakres usług, obejrzyj nasz film i zobacz w jaki sposób możemy Ci pomóc!
Skontaktuj się z nami i dowiedz się jakie są możliwości automatyzacji w Twojej firmie