Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta

Dowiedz się, jak usprawnić procesy sprzedażowe, zwiększyć efektywność działu i osiągać lepsze wyniki dzięki wprowadzeniu automatyzacji!

Uścisk dłoni

Czym jest automatyzacja procesów sprzedażowych?

Na czym polega automatyzacja sprzedaży? To proces, który ma na celu zwiększenie efektywności działań sprzedażowych poprzez stworzenie integracji pomiędzy różnymi narzędziami. Automatyzacja w sprzedaży pozwala na oszczędność czasu oraz skuteczniejsze zarządzanie szansami sprzedaży. Oprogramowanie do automatyzacji redukuje powtarzalne zadania, dzięki czemu handlowcy mogą skupić się na budowaniu relacji z klientami oraz pozyskiwaniu nowych klientów. Jako Sagiton Automation Agency wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach naszych klientów, aby zyskali oni czas potrzebny na rozwój swoich produktów lub usług.

Co możemy dla Ciebie zrobić?
Sprawdź przykładowe automatyzacje sprzedaży, obsługi klienta i marketingu

Poniższe automatyzacje to tylko niektóre z naszych wdrożeń - te i inne rozwiązania dopasujemy do Twoich procesów i narzędzi, z których korzystasz!

Twoje produkty są na tyle skomplikowane, że klienci nie otrzymują ceny bezpośrednio na stronie, a dopiero po kontakcie z supportem i wstępnej analizie?

Konfiguratory i automatyczne wyceny online

 – automatyzacja sprzedaży internetowej pozwala klientom samodzielnie wprowadzać wymagane dane i otrzymywać wycenę w kilka sekund, eliminując konieczność czasochłonnych konsultacji. Dzięki temu dział sprzedaży nie traci czasu na potencjalnie niekonwertujące zapytania. Konfiguratory na stronie zwiększają konwersję, ułatwiając decyzję zakupową i eliminując klientów, dla których cena jest barierą, co przyspiesza cały proces sprzedaży.

Kiedy wpada lead, handlowcy w Twojej firmie nie wiedzą kto i kiedy powinien go podjąć?

Obsługa leadów jednym kliknięciem

 – automatyzacja sprzedaży wysyła powiadomienie z wymaganymi danymi klienta do zespołu na komunikatorze (np. Slack lub Teams), umożliwiając handlowcom przejęcie leada. Eliminuje to konieczność ręcznego wprowadzania szans sprzedaży. Jeśli nikt z zespołu nie podejmie działania, po odpowiednim czasie system automatycznie przypisze sprzedawcę, uwzględniając przy tym rodzaj produktu i dostępność pracownika. Dodatkowo leady można obsługiwać mobilnie – od przejęcia po wysyłkę spersonalizowanej wiadomości e-mail bezpośrednio z poziomu komunikatora (np. Slack), co ułatwia zarządzanie i oszczędza cenny czas.

Dział sprzedaży poświęca dużo czasu na analizę, monitorowanie i prezentację wyników swoich działań?

Dashboard do zarządzania i filtrowania uzyskanych leadów

 – automatyzacja sprzedaży integruje dane z różnych źródeł, automatycznie importując i aktualizując informacje w czasie rzeczywistym. Lead’y są klasyfikowane według segmentów, takich jak branża, wielkość firmy czy etap w lejku sprzedażowym, co ułatwia podejmowanie decyzji. Dynamiczne dashboardy eliminują konieczność ręcznego przygotowywania raportów, umożliwiając szybkie filtrowanie i generowanie czytelnych zestawień sprzedażowych. Zautomatyzuj sprzedaż, aby uniknąć powtarzalnych czynności!

Czy przygotowywanie notatek ze spotkań i ręczne wprowadzanie danych zajmuje Ci zbyt wiele czasu?

Automatyczna transkrypcja i podsumowanie spotkań sprzedażowych

 – oprogramowanie do transkrypcji rozmów nagrywa i przekształca spotkania w tekst. Następnie sztuczna inteligencja przygotowuje zwięzłe podsumowanie kluczowych ustaleń, które jest automatycznie zapisywane w CRMie. Precyzyjne wprowadzanie danych minimalizuje ryzyko błędów, zapewniając ich dokładność i spójność. Dzięki automatyzacji z użyciem AI oszczędzisz czas i zapewnisz swoim handlowcom możliwość łatwego przekazywania sobie leadów. Automatyzacja sprzedaży pozwala także błyskawicznie wysyłać maile z podsumowaniami spotkań do klientów.

Prowadzisz wiele kampanii marketingowych jednocześnie i masz problemy z podejmowaniem odpowiednich działań na podstawie danych?

Dashboard zwiększający efektywność kampanii marketingowych

 – narzędzia do automatyzacji pozwalają integrować dane z różnych platform, takich jak Google Analytics, Facebook Ads czy Mailchimp, co zapewnia pełny obraz prowadzonych kampanii. Automatyzacja marketingu eliminuje zduplikowane i testowe dane, gwarantując rzetelność analiz. Dzięki agregacji informacji w czasie rzeczywistym możesz szybko ocenić skuteczność działań i podejmować dynamiczne decyzje bez konieczności przeszukiwania wielu narzędzi, co znacząco zwiększa efektywność działań.

Konsultanci w Twojej firmie nie nadążają za zapytaniami klientów?

Automatyzacja relacji z klientami

 – automatyzacja procesów pozwala na znaczne obniżenie kosztu obsługi klienta. Wprowadź wirtualnego asystenta AI, który obsłuży wszelkie zapytania w live chacie, aby minimalizować potrzebę angażowania konsultantów i przyspieszając pozyskanie klienta.  Automatyczna analiza i kategoryzacja zgłoszeń priorytetyzuje najpilniejsze sprawy, takie jak zapytania o zakup, co pozwala na lepsze zarządzanie pracą handlowca przy zachowaniu odpowiedniej jakości obsługi klienta.

Potrzebujesz innej automatyzacji?

Napisz do nas i umów się na darmową konsultację, podczas której opowiesz nam o swoich procesach i problemach, z którymi mierzy się Twoja firma.

Bezpłatna konsultacja
Programista w domu

Automatyzacja w sprzedaży do szybkiego ofertowania

Chcesz obsługiwać więcej zapytań jednocześnie i tym samym szybciej pozyskiwać klientów? Automatyzujemy procesy ofertowania i pomagamy firmom tworzyć szybkie wyceny. 

Dowiedz się więcej

Case Study

W jaki sposób zautomatyzowaliśmy obsługę leadów i przyspieszyliśmy proces sprzedaży naszego klienta?

Problemy, z którymi zmagał się nasz klient i zaimplementowane przez nas rozwiązania

Gdy pojawiał się lead sprzedawcy wykonywali szereg czynności w różnych aplikacjach.

Często zdarzało się, że potencjalny klient zbyt długo czekał na odpowiedź.

Sprzedawcy za każdym razem tracili czas na pisanie nowego maila z prośbą o spotkanie.

Korzyści z wdrożenia automatyzacji

Proces wstępnej obsługi leada został przyspieszony o 80%

Każdy potencjalny klient otrzymuje odpowiedź w mniej niż 4 h

Komunikacja pomiędzy handlowcami została uproszczona

Szczegóły realizacji

Czas wdrożenia

2 tygodnie

Zaoszczędzony czas

100 h miesięcznie

Koszt implementacji

10 000 zł

Zwrot z inwestycji

po 2 miesiącach

Zobacz inne realizacje

System CRM - Sagiton Sales Automation

Szukasz narzędzia do automatyzacji sprzedaży, które umożliwi Ci śledzenie kluczowych wskaźników i skuteczne pozyskiwanie potencjalnych klientów? Dzięki automatyzacji sprzedaży stworzyliśmy system CRM, który może znacząco zwiększyć efektywność Twojej pracy!

Zapytaj o Sagiton CRM

Sagiton CRM w planie Basic to:

Ręczne wprowadzanie danych klienta i ich filtrowanie

Sporządzanie notatek o danym prospekcie lub leadzie

Tworzenie zadań i widok kalendarza zaplanowanych działań

Komunikacja z innymi członkami zespołu poprzez komentarze

Dashboardy do monitorowania postępów i efektywności pracy

Integracja z Twoimi narzędziami sprzedażowymi i nie tylko!

System automatyzacji sprzedaży możemy dla Ciebie stworzyć już od 1 000 zł!

Zapytaj o CRM

Jak automatycznie zbierać leady spadające z różnych źródeł?

Obejrzyj nasze video na YouTube i dowiedz się w jaki sposób połączenie CRM (customer relationship management) z firmowym komunikatorem może wpłynąć na poprawę jakości obsługi klienta.

Zarząd

Zobacz jakie korzyści niesie za sobą automatyzacja w innych obszarach!

Jako Sagiton Automation poprawiamy wydajność i efektywność firm naszych klientów poprzez automatyzację zadań w różnych obszarach, m.in w administracji, finansach i rekrutacji. Dowiedz się, w jaki sposób wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie mogłoby pomóc Ci zwiększyć konkurencyjność na rynku.

Dowiedz się więcej

Napisz do nas, aby dowiedzieć się jak mogłaby wyglądać automatyzacja sprzedaży w Twojej firmie

Wyślij formularz i umów się na spotkanie online z naszym konsultantem, który bezpłatnie sprawdzi dla Ciebie możliwości automatyzacji!

Pracownicy biura

Dziękujemy za kontakt!

Twoja wiadomość została pomyślnie przesłana. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Ups! Coś poszło nie tak, nie udało się wysłać formularza.