
System CRM dla handlowców - Sales Automation
Masz dość tworzenia podsumowań rozmów handlowych, przygotowywania ofert czy nadzorowania handlowców? Z naszym programem CRM obsługa klienta jest efektywna nie tylko z poziomu komputera, ale także z użyciem aplikacji mobilnej.

Sagiton Sales Automation CRM to:
...i wiele więcej! Zobacz w jaki sposób nasze rozwiązanie usprawni Twoje procesy sprzedażowe.
CRM dla przedstawicieli handlowych i nie tylko!
Nasze oprogramowanie pozwoli Ci śledzić cały proces sprzedaży z poziomu jednej aplikacji! Dzięki temu nadzorowanie pracy działu handlowego będzie prostsze niż kiedykolwiek. Zobacz dla kogo stworzyliśmy nasz CRM z VoIP:
Firmy, które chcą rozpocząć kampanię cold-call
System CRM jest zintegrowany z oprogramowaniem do rejestrowania rozmów oraz posiada moduły do zarządzania kontaktami oraz prospecting'u. Moduł CRM prospecting pozwala w łatwy sposób importować listy prospectingowe poprzez pliki CSV. Dzięki funkcji outbound CRM wdrożenie systemu pozwoli Ci na szybkie rozpoczęcie kampanii cold call w outreach CRM.
Managerowie, którzy chcą nadzorować działania handlowców
CRM sprzedaży pozwala na automatyczne zapisywanie nagrań z połączeń telefonicznych oraz ich późniejsze odsłuchiwanie. Dzięki systemowi CRM masz więc dostęp do każdej rozmowy telefonicznej, którą odbył Twój handlowiec. Dodatkowo mogą oni skorzystać z funkcji automatycznego raportowania.
Handlowcy przygotowujący oferty na podstawie rozmów
Jeśli wdrożysz system CRM w swojej firmie, możesz połączyć go z szablonami ofert, w celu ich automatycznego generowania. CRM z ofertowaniem pozwoli Ci zredukować czas przygotowywania dokumentów dla kontrahentów nawet 10-krotnie!
Działy sprzedaży potrzebujące analizy rozmów telefonicznych
Analizuj swoje działania sprzedażowe, aby podnosić ich efektywność! Oprogramowanie CRM umożliwa nie tylko na odsłuchiwanie oraz analizę rozmów handlowych Twoich pracowników, ale także na dodawanie uwag, komentarzy czy porównywanie statystyk.
Szukasz rozwiązania CRM dla handlowców? Napisz do nas i przekonaj się, w jaki sposób prosty system CRM może podnieść efektywność Twojej pracy!
Umów darmowe demoFunkcjonalności oprogramowania CRM w planie Basic

Agregacja informacji o szansach sprzedaży i ich filtrowanie
Za pomocą przejrzystego formularza z łatwością dodasz do CRMa nowego leada lub prospecta. Wszystkie pola są konfigurowalne i możemy dopasować je do szczególnych wymagań Twojej firmy. Dynamiczne filtrowanie pomaga agregować leady w czytelny sposób. Możesz połączyć swoją stronę z systemem CRM, aby automatycznie pobierać informacje o szansach sprzedaży (np. z Twojej strony internetowej, kampanii marketingowych czy baz danych).
.gif)
Sporządzanie notatek o danym prospekcie lub leadzie
Sagiton CRM umożliwia dodawanie notatek o szansach sprzedaży z poziomu komputera jak i w wersji mobilnej. Nasze rozwiązanie możesz także połączyć z Twoim komunikatorem firmowym, aby z jego poziomu dodawać notatki lub wysyłać automatyczne powiadomienia o pojawiających się zapiskach.
.gif)
Tworzenie zadań i widok kalendarza zaplanowanych działań handlowych
Do każdego deal’a w bazie możesz utworzyć różne rodzaje zadań (np. spotkanie lub rozmowa telefoniczna). Dodatkowo CRM posiada moduł kalendarza, na którym widoczne są wszystkie zaplanowane zadania na dany dzień, tydzień lub miesiąc. W celu usprawnienia przepływu informacji, nasz cold call CRM umożliwia integrację z kalendarzami Twoich handlowców lub narzędziem do organizacji zadań (np. ClickUp).
.gif)
Komunikacja z innymi członkami zespołu
Oprócz podstawowych danych, notatek i aktualnych zadań, do każdej szansy sprzedaży możesz dodawać komentarze oraz oznaczać w nich pozostałych członków zespołu. Otrzymają oni wtedy automatyczne powiadomienia, dzięki czemu komunikacja w dziale sprzedaży będzie znacznie uproszczona. System jest gotowy na wdrożenie integracji z komunikatorem firmowym (np. Slack, MS Teams), co umożliwia także wysyłanie automatycznych powiadomień poza CRM.

Raportowanie oraz dashboardy do monitorowania postępów procesu sprzedaży
Dzięki interaktywnym dashboardom i wykresom, z łatwością możesz ocenić efektywność swoich działań sprzedażowych. Znajdziesz tu takie informacje jak ilość wykonanych połączeń lub umówionych spotkań. Dashboardy są w pełni konfigurowalne i możesz dopasować je do potrzeb Twojej firmy. Sagiton CRM możesz połączyć także z innymi działaniami, aby zbierać dane z różnych źródeł (np. kampanii Facebook) i prezentować je na jednym, wspólnym dashboardzie.
Podstawową wersję naszego programu CRM możesz kupić już od 1000 zł!
Napisz do nas i umów się na bezpłatną konsultację
Od 2011 roku projektujemy rozwiązania IT dostarczające naszym klientom prawdziwą wartość biznesową - przeczytaj opinie o naszych projektach!
Chcesz dowiedzieć się więcej o wdrożeniu CRM Sagiton dla swoich handlowców?
Obejrzyj nasze video, poznaj funkcje CRM i zobacz jak program dla przedstawicieli handlowych wygląda w praktyce!
W jaki sposób możesz zoptymalizować nasz system CRM? Integracje i automatyzacje możliwe do wdrożenia w Sagiton CRM:
Poniższe rozwiązania to nasze propozycje na usprawnienie procesów sprzedażowych i łatwiejsze zdobywanie nowych klientów. Możemy dostosować je do indywidualnych wymagań i narzędzi, z których korzysta Twoja firma!

Oprogramowanie do śledzenia połączeń sprzedażowych
Dzięki integracji i wdrożeniu wirtualnej centrali VoIP możliwe jest wykonywanie połączeń bezpośrednio z poziomu CRMa. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko znacząco przyspieszyć proces outreach, ale także umożliwia zapisywanie nagrań rozmów z potencjalnymi klientami. Analizuj połączenia, aby wyciągać wnioski i poprawiać efektywność Twojego procesu sprzedaży dzięki naszemu call tracker CRM!
Automatyczna transkrypcja nagrań
W tym module, integracja telefonu z VoIP oraz wykorzystanie AI sprawia, że możesz tworzyć automatyczne transkrypcje rozmów. Dzięki temu przeanalizujesz treść lub skuteczność rozmowy nawet kiedy nie masz możliwości jej odsłuchania. Transkrypcje możesz również wysyłać na firmowy komunikator lub zapisywać w bazie celu późniejszych analiz. Takie rozwiązanie sprawia, że nasz produkt świetnie nadaje się do stosowania jako cold call CRM.
Podsumowania rozmów i analiza relacji z klientami
Dodatkowe moduły umożliwiają nie tylko transkrypcję rozmów, ale także automatyczne generowanie podsumowań i analiz. W CRM Chat GPT umożliwia handlowcom wysłanie klientowi automatycznie wygenerowanego maila z podsumowaniem ustaleń zaraz po zakończeniu rozmowy. CRM z AI pozwala także na automatyczną analizę sentymentu potencjalnego klienta, co ułatwia podejmowanie decyzji w trakcie procesu sprzedaży.

Połączenie z komunikatorem (również w wersji mobilnej)
Wprowadż automatyczne powiadomienia wysyłane na Twój komunikator firmowy (np. Slack), aby pracownicy zawsze byli na bieżąco z działaniami bez konieczności logowania się do CRM. Wysyłaj cykliczne raporty i automatyczne podsumowania rozmów. Dzięki temu modułowi możliwa jest całkowita integracja telefonu z CRM w celu obsługiwania procesu sprzedażowego z poziomu aplikacji mobilnej Twojego komunikatora.

Integracja z kampanią Meta Ads Facebook
Sagiton CRM może zoptymalizować performance Twojej kampanii Facebook! System pozwala na wysyłanie informacji zwrotnej o spadających szans sprzedaży, aby zwiększyć ilość pozyskiwanych leadów i napędzić sprzedaż w Twojej firmie. System CRM wraz z integracją VoIP automatycznie przekaże kampanii informację o tym, które leady podczas rozmowy wykazały wzmożone zainteresowanie produktem lub usługą.

Integracja z aplikacją do zarządzania zadaniami
Połącz CRMa z Twoim narzędziem do zarządzania (np. Clickup, Jira), aby automatycznie tworzyć zadania i przesyłać dane. Dzięki temu, każda informacja o kliencie jest w zasięgu ręki, co przekłada się na lepszą komunikację pomiędzy handlowcami i zadowolenie potencjalnych klientów. Nasz CRM dla sprzedaży stworzyliśmy właśnie po to, aby podnosić efektywność codziennej pracy i usprawniać procesy biznesowe.
Integracja z Twoim WMS lub ERP
CRM dla firmy handlowej może zostać zintegrowany z wewnętrznymi systemami do obsługi zamówień i zwrotów. Dzięki temu wygrana szansa sprzedaży automatycznie stanie się zamówieniem w ERP, co przyspieszy cały proces sprzedażowy i podniesie zadowolenie klientów. Automatyzacja pozwala pracownikom skupić się na strategicznych działaniach, np. budowaniu relacji z klientami. Ponadto system umożliwia bieżące monitorowanie statusu zamówień oraz zwrotów.
Automatyczne ofertowanie
Nasz CRM handlowy z ofertowaniem pozwala na automatyczne uzupełnianie dokumentów. Dzięki temu oferta może zostać wygenerowana oraz wysłana kontrahentowi już z poziomu programu CRM dla handlowców. System przeanalizuje rozmowę telefoniczną i na jej podstawie automatycznie uzupełni ofertę.

Czujesz, że nasz prosty system CRM nie rozwiązuje problemów, z którymi mierzy się Twoja firma?
Umów się na demo i dowiedz się co jeszcze możemy dla Ciebie robić w ramach Sagiton CRM!
Umów bezpłatne demoNapisz do nas i umów bezpłatne demo
Dowiedz się jak wdrożenie systemu CRM może usprawnić zarządzanie relacji z klientami w Twojej firmie!
