Automatyzacja administracji

Zarządzaj swoim biznesem w efektywny sposób, dzięki redukcji powtarzalnych zadań administracyjnych!

Liczenie

Zautomatyzuj zarządzanie swoimi finansami!

Jako Sagiton Digital Automation Agency wdrażamy automatyzację procesów biznesowych we wszystkich kluczowych obszarach firm. Szukasz sposobów na generowanie raportów finansowych, uproszczone monitorowanie płatności lub usprawnianie działań windykacyjnych? Zobacz w jaki sposób wdrażamy automatyzację w księgowości.

Dowiedz się więcej

W jaki sposób możemy pomóc Twojej firmie?
Sprawdź przykładowe automatyzacje procesów administracyjnych

Poniższe automatyzacje to tylko niektóre z naszych wdrożeń - te i inne rozwiązania dopasujemy do Twoich procesów i narzędzi, z których korzystasz!

Ręcznie weryfikujesz kto może reprezentować firmę, z którą podpisujesz umowę?

Automatyzacja administracji do weryfikacji reprezentantów w KRS

 – dane firmowe mogą być automatycznie pobierane na podstawie numeru KRS, NIP lub REGON, co redukuje konieczność ich manualnego uzupełniania. System sprawdza uprawnienia reprezentanta i pozwala wybrać właściwą osobę z listy, automatycznie wpisując jej imię, nazwisko i funkcję do umowy, co zapewnia zgodność z KRS i przyspiesza procesy administracyjne.

Pracownicy nie archiwizują umów na bieżąco lub robią to w nieprawidłowy sposób?

Przyspieszona archiwizacja dokumentów

 – automatyzacja skraca proces archiwizacji, zapisując pliki we właściwych miejscach i nazywając je według zdefiniowanych kategorii. Znacząco ułatwia to dostęp do kluczowych informacji, przyspieszając tym samym codzienną pracę działu administracji. Dodatkowo, alerty w czasie rzeczywistym informują współpracowników o nowych dokumentach, umożliwiając natychmiastowe podjęcie wymaganych działań, takich jak wystawienie faktury. po otrzymaniu podpisanego zamówienia.

Przygotowanie i rozsyłanie umów, zamówień lub aneksów wydaje Ci się niemożliwe do przyspieszenia?

Automatyzacja obiegu dokumentów

 – zarządzanie dokumentacją jeszcze nigdy nie było tak proste! Oszczędzaj czas dzięki automatycznemu generowaniu dokumentów na podstawie predefiniowanych szablonów. Po stworzeniu umowy, oprogramowanie powiadomi osoby obsługujące proces, które jedynie zweryfikują poprawność wprowadzonych danych. Gotowy dokument można wysłać do kontrahentów kilkoma kliknięciami. Wdrożenie systemu eliminuje konieczność żmudnego przepisywania danych.  Elektroniczny przepływ umów umożliwia również automatyczne podpisywanie umów, a jeśli wymagany jest podpis odręczny, dokument może zostać przekazany do wydruku w formie papierowej.

Często masz problem z terminowym dostarczaniem dokumentów do kadr?

Automatyzacja procesów kadrowych

 – usprawnij komunikację z pracownikami poprzez cykliczne przypomnienia o konieczności uzupełnienia danych lub dostarczenia dokumentów dzięki wdrożeniu automatyzacji w administracji i kadrach. System prowadzi pracowników krok po kroku, zapewniając szybkie i sprawne kompletowanie dokumentów. Automatyczne przypomnienia eliminują konieczność manualnego ponaglania, wysyłając alerty w przypadku opóźnień.

Wystawianie faktur jest bardzo czasochłonnym procesem w Twojej firmie?

Automatyzacja księgowości i fakturowania

 – workflow automatycznie analizuje i weryfikuje dane klienta, takie jak pełna nazwa firmy, numer NIP i adres. Nowi kontrahenci od razu dodawani są do bazy, co umożliwia automatyczne generowanie faktur na podstawie danych zaciągniętych z zamówienia, z uwzględnieniem ilości i ceny produktów lub usług, podatków oraz warunków płatności. Tworzenie faktur jest dzięki temu błyskawiczne. Zatwierdzony dokument księgowy przesyłany jest do kontrahenta e-mailem, a jego kopia archiwizowana. W takim procesie,  zautomatyzowana obsługa klienta zapewnia znaczną oszczędność czasu i minimalizuje ryzyko potencjalnych problemów.

Potrzebujesz innej automatyzacji?

Napisz do nas i umów się na darmową konsultację, podczas której opowiesz nam o swoich procesach i problemach, z którymi mierzy się Twoja firma.

Bezpłatna konsultacja

Case Study

Automatyzacja obiegu dokumentów dla działu administracji w firmie IT

Problemy, z którymi zmagał się nasz klient i zaimplementowane przez nas rozwiązania

Manualne wypełnianie wszystkich niezbędnych danych było czasochłonne.

Pozyskiwanie danych drogą mailową i telefoniczną powodowało błędy w dokumentach.

Monitorowanie statusu umowy było utrudnione, co generowało opóźnienia.

Dokumenty

Korzyści z wdrożenia automatyzacji

Skrócenie czasu przetwarzania dokumentów o 70%

Eliminacja błędów w danych oraz standaryzacja zapisów

Automatyczne tworzenie historii dokumentów i ich archiwum

Szczegóły realizacji

Czas wdrożenia

4 tygodnie

Zaoszczędzony czas

110 h miesięcznie

Koszt implementacji

50 000 zł

Zwrot z inwestycji

po 9 miesiącach

Zobacz inne realizacje

Oprogramowania, które już automatyzowaliśmy

Korzystasz z kilku programów do planowania, obsługi klienta lub tworzenia raportów i nie chcesz ich zmieniać? Nasze rozwiązania budujemy poprzez integrację różnych systemów, więc aby wdrożyć automatyzację nie musisz rezygnować z dotychczasowego oprogramowania.

Korzystasz z innego narzędzia?

Napisz do nas, a nasi eksperci sprawdzą dla Ciebie, jaka automatyzacja w obszarze administracji byłaby możliwa!

Skontaktuj się z nami
Ludzie w biurze

Możesz nam zaufać! Optymalizacją procesów zajmujemy się od 2020 roku

Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji i automatyzacji, Sagiton przekształcił się w Digital Automation Agency. Zaczynaliśmy jako software house, a teraz dzięki możliwościom współczesnego świata IT,  tworzymy zintegrowane systemy spełniające indywidualne potrzeby naszych klientów. Poznaj korzyści wynikające z automatyzacji procesów biznesowych.

Dowiedz się więcej

Napisz do nas!

Wybierz w formularzu temat, który Cię interesuje, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą w przeciągu 24 h roboczych.

Pracownicy biura

Dziękujemy za kontakt!

Twoja wiadomość została pomyślnie przesłana. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Ups! Coś poszło nie tak, nie udało się wysłać formularza.