Sklepy internetowe i automatyzacje w ecommerce

Jako Sagiton Digital Automation Agency wdrażamy automatyzację procesów w e-commerce, tworzymy konfiguratory 3D, sklepy internetowe oraz integracje na Shopify. Dowiedz się więcej o naszych usługach!

Nasze usługi: automatyzacja zarządzania e-sklepem

Nasze usługi: automatyzacja obsługi klienta

Nasze usługi: automatyzacja marketingu w e-commerce

Szukasz innych systemów automatyzacji?

Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy na temat automatyzacji w Twojej firmie!

Umów spotkanie

Zautomatyzuj powtarzalne zadania z konfiguratorem produktów dla e-commerce!

konfigurator Uponor

Wizualizacje online i konfiguratory produktów w sklepie internetowym pozwalają na efektywniejsze przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Ale takie rozwiązania automatyzacji marketingu to nie tylko efekt wizualny. Dzięki naszym konfiguratorom 3D Twoi klienci nie będą musieli kontaktować się z działem handlowym w celu uzyskania wyceny. Oferuj cenę bezpośrednio na swojej stronie nawet przy najbardziej złożonych produktach, aby zmniejszać koszty obsługi klienta! Dowiedz się więcej o naszym rozwiązaniu z zakresu marketing automation.

Konfiguratory złożonych produktów

Wdrażamy sklepy internetowe na Shopify gotowe na automatyzację w e-commerce

Stworzymy dla Ciebie e-commerce na silniku Shopify i przygotujemy wszystko tak, aby Twój biznes był gotowy na automatyzację sklepu internetowego! Nasze usługi obejmują m.in. automatyzację reklamacji, zwrotów, zarządzania wysyłką i zapasami czy też integracje z narzędziami do automatyzacji marketingu (np. Mailchimp, dashboardy monitorujące wyniki kampanii marketingowych i sprzedażowych). Wdróż z nami swój e-commerce i automatyzuj każdy etap procesu zakupowego.

Uzyskaj wycenę
Programista w biurze

Nasze wdrożenia - jak automatyzujemy e-commerce w praktyce?

Sales automation dla managerów w e-commerce

Zgłosiła się do nas firma oferująca usługi druku 3D, która chciała poprawić zarządzanie komunikacją z klientami. Kiedy potencjalny kupujący zgłaszał się do firmy poprzez stronę internetową, sprzedawcy nie otrzymywali żadnych powiadomień. Celem naszego klienta była optymalizacja procesu sprzedaży. Stworzyliśmy więc automatyzacje, dzięki której w przypadku pojawienia się nowych klientów sklepu internetowego, sprzedawcy otrzymują automatyczne powiadomienie na komunikator slack. Następnie automatyzacja przypisuje handlowca, który ma w danym momencie najmniej przypisanych szans sprzedaży. Pozwala to na równomiernie rozłożenie pracy pomiędzy sprzedawacami. Nasze rozwiązanie minimalizuje ryzyko przeoczenia zgłoszenia i pozwala na przyspieszenie funkcjonowania sklepu internetowego. 

dashboardy sprzedażowe

Platforma web do sprzedaży subskrypcyjnej

Klient posiadał sklep na Shopify, który nie wspierał modelu subskrypcyjnego, a migracja na nową platformę była dla niego zbyt czasochłonna. Stworzyliśmy więc dedykowany moduł subskrypcyjny dopasowany do layoutu strony, umożliwiający łatwą konfigurację przez obsługę sklepu. Automatyzacja pozwala na odpowiednie zarządzanie zapasami dostosowane do nowego modelu biznesowego związanego z subskrypcjami. Dodatkowo zaprojektowaliśmy nowy branding, a customizacja UX pozwoliła wyróżnić sklep na tle konkurencji, eliminując ograniczenia standardowych szablonów Shopify. Uspójniliśmy design modułów, dostosowując je do głównego layoutu aplikacji. Dzięki tym zmianom nasz klient uporządkował swoje procesy logistyczne i zwiększył konwersję w swoim e-sklepie.

Platforma e-commerce

Automatyzacja procesu publikacji produktów

Firma dropshippingowa sprzedająca akcesoria domowe zmagała się z czasochłonną publikacją nowych produktów na wielu kanałach. Proces ten wiązał się z dużą ilością danych i wysokimi kosztami. Stworzyliśmy automatyzację obejmującą automatyczne generowanie opisów, tłumaczenia AI oraz aktualizowanie m.in. aukcji Amazon, co przyspieszyło cały proces i zmniejszyło koszty. Rozwiązanie objęło szeroki zakres platform, w tym marketplace’y i media społecznościowe, umożliwiając efektywne zarządzanie ofertą klienta. Dzięki temu firma mogła szybciej skalować działalność i dotrzeć do nowych klientów na różnych rynkach, zachowując wysoką jakość i spójność informacji produktowych.

Flow automatyzacji
Sprawdź Case Studies

Chcesz skorzystać z automatyzacji lub AI w swoim e-commerce?

Napisz do nas i dowiedz się jakie automatyzacje warto wprowadzić w Twoim sklepie!

Pracownicy biura

Dziękujemy za kontakt!

Twoja wiadomość została pomyślnie przesłana. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Ups! Coś poszło nie tak, nie udało się wysłać formularza.